بازار خرید فایل

در این وبلاگ خرید انواع فایل با قیمت های مناسب ، تحت نماد اعتماد الکترونیک و گارانتی بازگشت وجه انجام می‌شود.

بازار خرید فایل

در این وبلاگ خرید انواع فایل با قیمت های مناسب ، تحت نماد اعتماد الکترونیک و گارانتی بازگشت وجه انجام می‌شود.

تحقیق امکان سنجی استفاده از فناوری های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی زعفران


تحقیق-امکان-سنجی-استفاده-از-فناوری-های-نوین-با-تاکید-بر-اینترنت-در-بازاریابی-زعفران
تحقیق امکان سنجی استفاده از فناوری های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی زعفران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 212
حجم فایل: 629 کیلوبایت
قیمت: 95000 تومان

توضیحات:تحقیق با عنوان امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی، در قالب فایل word و در حجم 212 صفحه.

بخشی از بیان مسئله:
امروزه با گسترش روزافزون فناوری‌های نوین در سطح جهان و وابسته شدن سایر صنایع و فعالیت‌ها به این صنعت، اغلب کشورها به طور خودکار به این صنعت گرایش پیداکرده و روز بروز درصد افراد جامعه که به نحوی با این فناوری‌ها مرتبط می‌شوند، افزایش می‌یابد. با رشد روزافزون این فناوری‌ها روش کسب و کار و فعالیت‌های روزمره، چگونگی برقراری ارتباط با دیگران، دستیابی به اطلاعات و به طور کلی تمام وجوه زندگی بشری، دچار تحولی عظیم گشته است (شعبان علی قمی، 1382). در این میان بخش کشاورزی نیز مستثنی نمانده است. هر چند بشر از دیر باز فناوری‌ها و ابزار را در خدمت کشاورزی خود بکار گرفته ولی شاید هیچ گاه کشاورزی با تحولات شگرفی که نشأت‌گرفته از به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر، لوح فشرده، سیستم‌های چند رسانه‌ای می‌باشد روبرو نشده باشد. در بین محصولات کشاورزی، محصول زعفران یکی از محصولات استراتژیکی است که به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر و غیره می‌تواند در تولید و بازاریابی آن نقش بسی کارساز داشته و با رشد ابزارالکترونیکوفناوری‌های نوینبنگاه‌های تولید و بازاریابی آن را تحتتأثیرقرارداده است؛ لذا با توجه به اینکه این محصول در شرایط آب و هوایی ایران بالاخص در شرایط خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته، از طرفی هم محدودیت‌های کشت آن در سطح جهانی و هزینه‌های بالای کارگری آن از سوی دیگر، موجب شده است تا زعفران در بازارهای جهانی، گیاهی گران قیمت محسوب شود ...
در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند. در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازیم و به بررسی زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی جهت استفاده از این فناوری در بازاریابی محصول زعفران پرداخته خواهد شد. نهایتاً این تحقیق با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در بازاریابی محصول زعفران به بررسی امکان استفاده از این تکنولوژی در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازد و در این راستا به سؤالات زیر پاسخ خواهد داد.
1- زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی برای اجرای بازاریابی اینترنتی زعفران مناسب است؟
2- وضعیت دسترسی خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت در استان خراسان جنوبی چگونه است؟
3- چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چیست؟
4- وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟
5- وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟
6- آیا امکان تأمیننیازهای بازار به محصول زعفران از طریقاینترنت در استان خراسان جنوبی وجود دارد؟

فهرست مطالب:
فصل 1- کلیات تحقیق  

1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله  
1-3- اهداف تحقیق  
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق  
1-5- تعاریف واژه ها  
1-6- محدودیت‌های تحقیق  
1-7- محدوده تحقیق  
1-8- پیش فرض‌های تحقیق  
فصل 2- ادبیات تحقیق  
2-1- مقدمه
2-2- بازاریابی الکترونیکی  
2-2-1- تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی  
2-2-2- اجزای بازاریابی الکترونیکی  
2-2-3- اهداف بازاریابی الکترونیکی  
2-2-4- استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی  
2-3- تجارت الکترونیک  
2-3-1- انواع تجارت الکترونیکی  
2-3-2- مدل‌های تجارت الکترونیکی  
2-3-3- مدل‌های توصیفی تجارت الکترونیک  
2-3-4- مدل‌های فرآیندی تجارت الکترونیکی  
2-3-5- مدل‌های کسب و کار الکترونیکی  
2-4- مراحل تجارت الکترونیکی  
2-5- اجزای تجارت الکترونیکی  
2-6- مزایای تجارت الکترونیک  
2-7- وضعیت تجارت الکترونیک در جهان  
2-8- موانع توسعه تجارت الکترونیکی  
2-9- مدل‌های آمادگی الکترونیکی  
2-9-1- مدل آمادگی شبکه‌ای INSEAD  
2-9-2- مدل آمادگی شبکه‌ای دانشگاه هاروارد  
2-9-3- مدل راه کارهای ملی تجارت الکترونیکی آنکتاد  
2-9-4- مدل آمادگی الکترونیکی واحد هوشمند اکونومیست  
2-10- تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران  
2-11- اینترنت
2-11-1- تاریخچه‌ی اینترنت 
2-11-2- اینترنت در ایران
2-11-3- کاربردهای اینترنت
2-11-4- اثرات اینترنت 
2-12- خرید و فروش اینترنتی
2-13- فروش به هنگام محصول 
2-14- عوامل موفقیت در فروش اینترنتی  
2-15- امکان سنجی  
2-16- موانع امکان استفاده از بازاریابی الکترونیک در فروش زعفران
2-17- معرفی گیاه زعفران  
2-18- تولید زعفران در جهان  
2-19- تولید زعفران در ایران  
2-20- تولید زعفران در خراسان جنوبی  
2-21- بازاریابی الکترونیکی زعفران  
2-22- مروری بر نتایج تحقیقات گذشته  
2-23- چارچوب تئوری تحقیق  
فصل 3- روش شناسی تحقیق  
3-1- مقدمه
3-2- نوع و روش پژوهش  
3-3- جامعه آماری  
3-4- نمونه آماری، برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری  
3-5- روش جمع آوری اطلاعات  
3-6- ابزار جمع آوری اطلاعات  
3-7- قابلیت اعتبار یا روائی ابزار اندازه گیری ( Validity )  
3-8- قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری  
3-9- متغیرهای تحقیق  
3-10- فرضیه‌های تحقیق  
3-11- روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها  
3-11-1- حوزه‌ی آمار توصیفی  
3-11-2- آمار تحلیلی (استنباطی)  
3-12- تحلیل همبستگی  
3-13- تحلیل رگرسیون چند گانه  
فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات  
4-1- مقدمه
4-2- آمار توصیفی  
4-2-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران  
4-2-1-1- سن
4-2-1-2- جنسیت
4-2-1-3- وضعیت تأهل
4-2-1-4- وضعیت تحصیلی
4-2-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران  
4-2-2-1- سطح زیر کشت
4-2-2-2- تولید زعفران
4-2-2-3- درآمد حاصل از تولید زعفران  
4-2-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران :  
4-2-4- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران  
4-2-4-1- سن
4-2-4-2- جنسیت و وضعیت تأهل  
4-2-4-3- وضعیت تحصیلی
4-2-5- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران  
4-2-5-1- سابقه فعالیت در بازار زعفران  
4-2-5-2- میزان خرید و فروش سالیانه زعفران توسط فعالان بازار زعفران  
4-2-6- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:  
4-2-7- ویژگی‌های فردی کارشناسان :  
4-2-7-1- سن
4-2-7-2- جنسیت
4-2-7-3- وضعیت تأهل
4-2-7-4- وضعیت تحصیلی
4-2-8- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان  
4-2-8-1- سابقه کاری کارشناسان  
4-2-9- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی  
4-2-10- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی  
4-2-11- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران  
4-2-12- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:  
4-3- آمار استنباطی  
4-3-1- تحلیل دو متغیره  
فصل 5- نتیجه‌گیری و پیشنهادات  
5-1- مقدمه
5-2- خلاصه
5-3- نتیجه گیری و بحث  
5-3-1- تحلیل یافته های توصیفی زعفران کاران  
5-3-1-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران  
5-3-1-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران  
5-3-1-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران  
5-3-2- تحلیل یافته های توصیفی فعالان بازار زعفران  
5-3-2-1- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران  
5-3-2-2- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران  
5-3-2-3- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران  
5-3-3- تحلیل یافته های توصیفی کارشناسان جهاد کشاورزی  
5-3-3-1- ویژگی‌های فردی کارشناسان  
5-3-3-2- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان
5-3-3-3- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی از نظر کارشناسان  
5-3-3-4- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی
5-3-3-5- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران
5-3-3-6- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران  
5-3-4- نتایج تحلیل همبستگی
5-3-5- نتایج تحلیل رگرسیون
5-4- پیشنهادات
5-5- عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
جهت کسب درآمد و فروش فایلهای خود در این سایت ثبت نام کنید:   فروش اینترنتی فایل

گزارش کارآموزی در معدن آذرقوم پارس آباد


گزارش-کارآموزی-در-معدن-آذرقوم-پارس-آباد
گزارش کارآموزی در معدن آذرقوم پارس آباد
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 59
حجم فایل: 3564 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

توضیحات:گزارش کارآموزی در معدن آذرقوم پارس آباد، در قالب فایل pdf و در حجم 59 صفحه.

بخشی از متن:
در این گزارش سعی شده تا به بهترین صورت به تشریح عملیات معدنکاری در معدن مشخصات کلی معدن شن و ماسه ماسه شویی آذرقوم پرداخته شود . برای رسیدن به مقصود فوق ، بغیر از این فصل  گزارش شامل پنج فصل دیگر نیز می باشد که در فصل دوم با عنوان کلیات درمورد شن و ماسه ، تاریخچه و موقعیت واحد معدنی ، بازاریابی و حمل و نقل ، تشکیلات سازمانی واحد معدنی آمده است و در فصل سوم که عنوان آن اکتشاف و زمین شناسی می باشد مطالب اکتشاف مختصری در مورد اکتشاف مصالح خرده سنگی و زمین شناسی آن مروری بر نحوه تشکیل منابع شن و ماسه ، ارزیابی زمین شناسی و … آمده و در فصل چهارم با عنوان ماشین آلات حال در این قسمت ماشین آلات معدن اعم از بولدوزر ، لودر، کمپرسی ، فک ، نوار نقاله، سرند اول ، کوبیت ، سرند دوم و ماسه ساز را توضیح داده شده فصل پنجم بهره برداری که شامل عملیات بهره برداری معدن ، ارزیابی  معدنی و فصل ششم موارد کاربرد شن وماسه که در آن فصول سعی شده که خواننده گزارش با چگونگی کاربرد شن و ماسه و موارد استفاده آن آشنا شود تا با اینعناوین بتوان دورنمایی از این معدن و کارهایی که در آن انجام می شود در ذهن خود ترسیم شود .

فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: مشخصات کلی معدن اذرقوم
فصل سوم: اکتشاف و زمین شناسی
فصل چهارم: ماشین آلات شرکت
فصل پنجم: بهره برداری
فصل ششم : موارد کاربرد شن و ماسه

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
جهت کسب درآمد و فروش فایلهای خود در این سایت ثبت نام کنید:   فروش اینترنتی فایل