بازار خرید فایل

در این وبلاگ خرید انواع فایل با قیمت های مناسب ، تحت نماد اعتماد الکترونیک و گارانتی بازگشت وجه انجام می‌شود.

بازار خرید فایل

در این وبلاگ خرید انواع فایل با قیمت های مناسب ، تحت نماد اعتماد الکترونیک و گارانتی بازگشت وجه انجام می‌شود.

تحقیق امکان سنجی استفاده از فناوری های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی زعفران


تحقیق-امکان-سنجی-استفاده-از-فناوری-های-نوین-با-تاکید-بر-اینترنت-در-بازاریابی-زعفران
تحقیق امکان سنجی استفاده از فناوری های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی زعفران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 212
حجم فایل: 629 کیلوبایت
قیمت: 95000 تومان

توضیحات:تحقیق با عنوان امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی، در قالب فایل word و در حجم 212 صفحه.

بخشی از بیان مسئله:
امروزه با گسترش روزافزون فناوری‌های نوین در سطح جهان و وابسته شدن سایر صنایع و فعالیت‌ها به این صنعت، اغلب کشورها به طور خودکار به این صنعت گرایش پیداکرده و روز بروز درصد افراد جامعه که به نحوی با این فناوری‌ها مرتبط می‌شوند، افزایش می‌یابد. با رشد روزافزون این فناوری‌ها روش کسب و کار و فعالیت‌های روزمره، چگونگی برقراری ارتباط با دیگران، دستیابی به اطلاعات و به طور کلی تمام وجوه زندگی بشری، دچار تحولی عظیم گشته است (شعبان علی قمی، 1382). در این میان بخش کشاورزی نیز مستثنی نمانده است. هر چند بشر از دیر باز فناوری‌ها و ابزار را در خدمت کشاورزی خود بکار گرفته ولی شاید هیچ گاه کشاورزی با تحولات شگرفی که نشأت‌گرفته از به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر، لوح فشرده، سیستم‌های چند رسانه‌ای می‌باشد روبرو نشده باشد. در بین محصولات کشاورزی، محصول زعفران یکی از محصولات استراتژیکی است که به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر و غیره می‌تواند در تولید و بازاریابی آن نقش بسی کارساز داشته و با رشد ابزارالکترونیکوفناوری‌های نوینبنگاه‌های تولید و بازاریابی آن را تحتتأثیرقرارداده است؛ لذا با توجه به اینکه این محصول در شرایط آب و هوایی ایران بالاخص در شرایط خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته، از طرفی هم محدودیت‌های کشت آن در سطح جهانی و هزینه‌های بالای کارگری آن از سوی دیگر، موجب شده است تا زعفران در بازارهای جهانی، گیاهی گران قیمت محسوب شود ...
در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند. در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازیم و به بررسی زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی جهت استفاده از این فناوری در بازاریابی محصول زعفران پرداخته خواهد شد. نهایتاً این تحقیق با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در بازاریابی محصول زعفران به بررسی امکان استفاده از این تکنولوژی در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازد و در این راستا به سؤالات زیر پاسخ خواهد داد.
1- زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی برای اجرای بازاریابی اینترنتی زعفران مناسب است؟
2- وضعیت دسترسی خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت در استان خراسان جنوبی چگونه است؟
3- چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چیست؟
4- وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟
5- وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟
6- آیا امکان تأمیننیازهای بازار به محصول زعفران از طریقاینترنت در استان خراسان جنوبی وجود دارد؟

فهرست مطالب:
فصل 1- کلیات تحقیق  

1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله  
1-3- اهداف تحقیق  
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق  
1-5- تعاریف واژه ها  
1-6- محدودیت‌های تحقیق  
1-7- محدوده تحقیق  
1-8- پیش فرض‌های تحقیق  
فصل 2- ادبیات تحقیق  
2-1- مقدمه
2-2- بازاریابی الکترونیکی  
2-2-1- تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی  
2-2-2- اجزای بازاریابی الکترونیکی  
2-2-3- اهداف بازاریابی الکترونیکی  
2-2-4- استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی  
2-3- تجارت الکترونیک  
2-3-1- انواع تجارت الکترونیکی  
2-3-2- مدل‌های تجارت الکترونیکی  
2-3-3- مدل‌های توصیفی تجارت الکترونیک  
2-3-4- مدل‌های فرآیندی تجارت الکترونیکی  
2-3-5- مدل‌های کسب و کار الکترونیکی  
2-4- مراحل تجارت الکترونیکی  
2-5- اجزای تجارت الکترونیکی  
2-6- مزایای تجارت الکترونیک  
2-7- وضعیت تجارت الکترونیک در جهان  
2-8- موانع توسعه تجارت الکترونیکی  
2-9- مدل‌های آمادگی الکترونیکی  
2-9-1- مدل آمادگی شبکه‌ای INSEAD  
2-9-2- مدل آمادگی شبکه‌ای دانشگاه هاروارد  
2-9-3- مدل راه کارهای ملی تجارت الکترونیکی آنکتاد  
2-9-4- مدل آمادگی الکترونیکی واحد هوشمند اکونومیست  
2-10- تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران  
2-11- اینترنت
2-11-1- تاریخچه‌ی اینترنت 
2-11-2- اینترنت در ایران
2-11-3- کاربردهای اینترنت
2-11-4- اثرات اینترنت 
2-12- خرید و فروش اینترنتی
2-13- فروش به هنگام محصول 
2-14- عوامل موفقیت در فروش اینترنتی  
2-15- امکان سنجی  
2-16- موانع امکان استفاده از بازاریابی الکترونیک در فروش زعفران
2-17- معرفی گیاه زعفران  
2-18- تولید زعفران در جهان  
2-19- تولید زعفران در ایران  
2-20- تولید زعفران در خراسان جنوبی  
2-21- بازاریابی الکترونیکی زعفران  
2-22- مروری بر نتایج تحقیقات گذشته  
2-23- چارچوب تئوری تحقیق  
فصل 3- روش شناسی تحقیق  
3-1- مقدمه
3-2- نوع و روش پژوهش  
3-3- جامعه آماری  
3-4- نمونه آماری، برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری  
3-5- روش جمع آوری اطلاعات  
3-6- ابزار جمع آوری اطلاعات  
3-7- قابلیت اعتبار یا روائی ابزار اندازه گیری ( Validity )  
3-8- قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری  
3-9- متغیرهای تحقیق  
3-10- فرضیه‌های تحقیق  
3-11- روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها  
3-11-1- حوزه‌ی آمار توصیفی  
3-11-2- آمار تحلیلی (استنباطی)  
3-12- تحلیل همبستگی  
3-13- تحلیل رگرسیون چند گانه  
فصل 4- تجزیه و تحلیل اطلاعات  
4-1- مقدمه
4-2- آمار توصیفی  
4-2-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران  
4-2-1-1- سن
4-2-1-2- جنسیت
4-2-1-3- وضعیت تأهل
4-2-1-4- وضعیت تحصیلی
4-2-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران  
4-2-2-1- سطح زیر کشت
4-2-2-2- تولید زعفران
4-2-2-3- درآمد حاصل از تولید زعفران  
4-2-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران :  
4-2-4- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران  
4-2-4-1- سن
4-2-4-2- جنسیت و وضعیت تأهل  
4-2-4-3- وضعیت تحصیلی
4-2-5- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران  
4-2-5-1- سابقه فعالیت در بازار زعفران  
4-2-5-2- میزان خرید و فروش سالیانه زعفران توسط فعالان بازار زعفران  
4-2-6- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:  
4-2-7- ویژگی‌های فردی کارشناسان :  
4-2-7-1- سن
4-2-7-2- جنسیت
4-2-7-3- وضعیت تأهل
4-2-7-4- وضعیت تحصیلی
4-2-8- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان  
4-2-8-1- سابقه کاری کارشناسان  
4-2-9- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی  
4-2-10- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی  
4-2-11- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران  
4-2-12- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران:  
4-3- آمار استنباطی  
4-3-1- تحلیل دو متغیره  
فصل 5- نتیجه‌گیری و پیشنهادات  
5-1- مقدمه
5-2- خلاصه
5-3- نتیجه گیری و بحث  
5-3-1- تحلیل یافته های توصیفی زعفران کاران  
5-3-1-1- ویژگی‌های فردی زعفران کاران  
5-3-1-2- ویژگی‌های زراعی زعفران کاران  
5-3-1-3- دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران  
5-3-2- تحلیل یافته های توصیفی فعالان بازار زعفران  
5-3-2-1- ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران  
5-3-2-2- ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران  
5-3-2-3- دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران  
5-3-3- تحلیل یافته های توصیفی کارشناسان جهاد کشاورزی  
5-3-3-1- ویژگی‌های فردی کارشناسان  
5-3-3-2- ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان
5-3-3-3- وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی از نظر کارشناسان  
5-3-3-4- موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی
5-3-3-5- نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران
5-3-3-6- دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران  
5-3-4- نتایج تحلیل همبستگی
5-3-5- نتایج تحلیل رگرسیون
5-4- پیشنهادات
5-5- عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
جهت کسب درآمد و فروش فایلهای خود در این سایت ثبت نام کنید:   فروش اینترنتی فایل

گزارش کارآموزی در معدن آذرقوم پارس آباد


گزارش-کارآموزی-در-معدن-آذرقوم-پارس-آباد
گزارش کارآموزی در معدن آذرقوم پارس آباد
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 59
حجم فایل: 3564 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

توضیحات:گزارش کارآموزی در معدن آذرقوم پارس آباد، در قالب فایل pdf و در حجم 59 صفحه.

بخشی از متن:
در این گزارش سعی شده تا به بهترین صورت به تشریح عملیات معدنکاری در معدن مشخصات کلی معدن شن و ماسه ماسه شویی آذرقوم پرداخته شود . برای رسیدن به مقصود فوق ، بغیر از این فصل  گزارش شامل پنج فصل دیگر نیز می باشد که در فصل دوم با عنوان کلیات درمورد شن و ماسه ، تاریخچه و موقعیت واحد معدنی ، بازاریابی و حمل و نقل ، تشکیلات سازمانی واحد معدنی آمده است و در فصل سوم که عنوان آن اکتشاف و زمین شناسی می باشد مطالب اکتشاف مختصری در مورد اکتشاف مصالح خرده سنگی و زمین شناسی آن مروری بر نحوه تشکیل منابع شن و ماسه ، ارزیابی زمین شناسی و … آمده و در فصل چهارم با عنوان ماشین آلات حال در این قسمت ماشین آلات معدن اعم از بولدوزر ، لودر، کمپرسی ، فک ، نوار نقاله، سرند اول ، کوبیت ، سرند دوم و ماسه ساز را توضیح داده شده فصل پنجم بهره برداری که شامل عملیات بهره برداری معدن ، ارزیابی  معدنی و فصل ششم موارد کاربرد شن وماسه که در آن فصول سعی شده که خواننده گزارش با چگونگی کاربرد شن و ماسه و موارد استفاده آن آشنا شود تا با اینعناوین بتوان دورنمایی از این معدن و کارهایی که در آن انجام می شود در ذهن خود ترسیم شود .

فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: مشخصات کلی معدن اذرقوم
فصل سوم: اکتشاف و زمین شناسی
فصل چهارم: ماشین آلات شرکت
فصل پنجم: بهره برداری
فصل ششم : موارد کاربرد شن و ماسه

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
جهت کسب درآمد و فروش فایلهای خود در این سایت ثبت نام کنید:   فروش اینترنتی فایل

پاورپوینت (اسلاید) معرفی نرم افزار آباکوس (ABAQUS)


پاورپوینت-(اسلاید)-معرفی-نرم-افزار-آباکوس
پاورپوینت (اسلاید) معرفی نرم افزار آباکوس
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 2884 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

توضیحات:
پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (ABAQUS)، در حجم 20 اسلاید.

بخشی از متن:
نرم‌افزار آباکوس از جمله نرم‌افزار ‌های قدرتمند مهندسی به کمک کامپیوتر در زمینه تحلیل به روش اجزاء محدود در بازار است. اسم و نشان این نرم‌افزار از لغت abacus  در زبان انگلیسی به معنای چرتکه گرفته شده است.
این نرم‌افزار محصول شرکت فرانسوی داسو سیستمز می‌باشد.

فهرست مطالب:
معرفی
تاریخچه
قابلیت ها
کاربردها
محیط نرم افزار
مش بندی
خروجی های نرم افزار
ارتباط با سایر نرم افزارها

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
جهت کسب درآمد و فروش فایلهای خود در این سایت ثبت نام کنید:   فروش اینترنتی فایل

تحقیق سیستم حقوق و دستمزد اداره آب و فاضلاب شوشتر


سیستم-حقوق-و-دستمزد-اداره-آب-و-فاضلاب-شوشتر
سیستم حقوق و دستمزد اداره آب و فاضلاب شوشتر
فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 559 کیلوبایت
قیمت: 90000 تومان

توضیحات:
تحقیق سیستم حقوق و دستمزد اداره آب و فاضلاب شوشتر، در قالب فایل Word و در حجم 28 صفحه.

تاریخچه فعالیت شرکت:
شرکت سهامی خاص آب و فاضلاب استان خوزستان ( سهامی خاص ) در تاریخ 1371/12/12 تحت شماره ل 3396 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی اهواز به ثبت رسید، که اداره آب وفاضلاب شوشتر تا قبل از سال 72 زیر نظر شهرداری واستانذاری بوده که به نام سازمان آب وفاضلاب مشغول به کار شد ولی از سال 72 به بعد شرکت آب وفاضلاب تبدیل به سهامی خاص شد.و در تاریخ 1/7/71 با انتقال اموال و دارائیها و تِأسیسات آب مشروب ( و تأسیسات دفع فاضلاب) از شرکتها و دستگاههای قبلی در چهارچوب قانون تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب و قانون تجارت آغاز به کار نمود.

فهرست مطالب:
1- تاریخچه
2- عنوان شغل های سازمان و شرح وظایف آنان
3- واحد حسابداری و امور مالی
4- محاسبه ی حقوق و دستمزد
5- نحوه ی پرداخت حق بیمه ، پرداخت مالیات ، محاسبه ی حق ماموریت
6- محاسبه ی حق نوبت کاری ، اضافه کاری ، مساعده و حقوق ماهیانه پرسنل
7- محاسبه ی مرخصی ها
8- صورت مغایرت
9- دفاتر قانونی
10- شماره حسابها
11- چارت سازمانی
12- نتیجه گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
جهت کسب درآمد و فروش فایلهای خود در این سایت ثبت نام کنید:   فروش اینترنتی فایل

نمونه اسناد مناقصه رنگ آمیزی دیوار های سیمانی و بتنی


نمونه-اسناد-مناقصه-رنگ-آمیزی-دیوار-های-سیمانی-و-بتنی
نمونه اسناد مناقصه رنگ آمیزی دیوار های سیمانی و بتنی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 17140 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

توضیحات:
این محصول یک نمونه اسناد مناقصه کامل در خصوص رنگ آمیزی دیوار های سیمانی و بتنی، در قالب فایل Word و در حجم 62 صفحه می باشد که در یکی از بزرگترین و خاص ترین پروژه های کشور مورد استفاده قرار گرفته است.


اگر تنها یک مرتبه در خصوص تهیه اسناد مناقصه فعالیتی داشته اید و یا حتی برای یک بار اسناد مناقصه ای را مطالعه کرده باشید بطور یقین با خواندن مطالب زیر خود قضاوت خواهید کرد که اسناد مناقصه مذکور تا چه حد کامل و جامع بوده و رقم پرداختی برای آن به هیچ وجه قابل قیاس با تلاش بیش از 200 نفر ساعت کارشناس که در تهیه و تنظیم آن زحمت کشیده اند نخواهد بود و ارائه آن بیشتر در راستای اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند مهندسی در جامعه مهندسی بوده که اولویت و هدف اصلی سایت .... می باشد.
همانگونه که همواره تعهد کرده ایم تا محصولات کامل و جامعی را برای شما به ارمغان آوریم، به شما اطمینان می دهیم که این محصول یک نمونه اسناد مناقصه کامل در خصوص رنگ آمیزی دیوار های سیمانی و بتنی می باشد که در یکی از بزرگترین و خاص ترین پروژه های کشور مورد استفاده قرار گرفته است .

این اسناد شامل چه بخش هایی می باشد؟
1- راهنمای مناقصه
2- دعوت نامه شرکت در مناقصه (فرم شماره 1)
3- شرایط مناقصه (فرم شماره 2)
4- تعهد نامه در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارمندان در معاملات دولتی مورخ 22/10/1337(فرم شماره 3)
5- تعهدنامه تطابق اساسنامه با موضوع مناقصه (فرم شماره 4)
6- برگ پیشنهادات قیمت (فرم شماره 5)
7- فرم ضمانت نامه ها
8- قرارداد تهیه ، حمل و اجرای رنگ پارکینگ ها ،شرایط عمومی ،شرایط خصوصی و پیوست شرایط خصوصی
9- برنامه زمانبندی
10- مشخصات فنی (پیوست شماره یک اسناد مناقصه)
11- متره و برآورد مقادیر ( پیوست شماره دو اسناد مناقصه)
12- فرم ارائه تایپ تست (Type Test) (پیوست شماره سه اسناد مناقصه)
13- فرم ارائه (Inspection and Test Proceduers ) کارخانه (پیوست شماره چهار اسناد مناقصه)
14- فرم ارزیابی کیفی مناقصه گر (پیوست شماره پنج اسناد مناقصه)
15- فرم ارزیابی برندینگ مناقصه گر (پیوست شماره شش اسناد مناقصه)
16- فرم معرفی کارشناسان نظارت بر اجرا - استانداردها و گواهی آزمایشگاهی محصولات (پیوست شماره هفت اسناد مناقصه)
17- اسناد ارزیابی فنی مطابق با محصولات تولیدی پیمانکار (پیوست شماره هشت اسناد مناقصه)
18- فهرست نقشه ها (پیوست شماره نه اسناد مناقصه)
مواردی که این اسناد را از مابقی موارد مشابه متمایز می سازد :
1- این اسناد مناقصه بگونه ای تنظیم یافته است که کلیه اطلاعات لازم برای ارزیابی ها در قالب فرم های خود اظهاری مناقصه گر آورده شود و برای کسب اطلاعات، نیازی به مراجعه به اسناد دیگر مناقصه گر وجود نداشته باشد . در واقع شما با دریافت این اسناد فرم های ارزیابی کیفی مناقصه گر که به طور معمول در اسناد مناقصه ها وجود نداشته و بطور جداگانه تهیه و تنظیم می گردد را دریافت می نمایید .
پیش بینی نمودن موارد خاص مثل معرفی جوینت تخصصی مجری طرحهای گرافیکی و لحاظ نمودن شرایط و موارد منتج به آن در اسناد مناقصه
در نظر گرفتن ارائه تایپ تست (Type Test ) محصول
درج مشخصات فنی (spec) کامل و مرجع که به جرات می توان گفت که خود به تنهایی بعنوان محصول جداگانه ای قابل ارائه بوده و ساعات بسیاری صرف تهیه و تنظیم آن گردیده است
2- در نظر گرفتن مواردی از قبیل بازرسی، بسته بندی ، ضمانت کالا ((Guarranty و خدمات پس از فروش ((warranty و ... در موافقتنامه قرارداد .

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
جهت کسب درآمد و فروش فایلهای خود در این سایت ثبت نام کنید:   فروش اینترنتی فایل